“פברואר 2024: קווים מנחים ליצירת רציפות חינוכית בעת חירום מתמשך במסגרת: פורום “חינוך בחירום
5.2.2024: פודקאסט “חוקרים מדיניות” – מוסד שמואל נאמן: רציפות חינוכית בעת חירום
התנדבות במלחמת אוקטובר 2023 – עמותת קדמה: האחיות התאומות והמיניבוס הלבן: כך הוקם מרכז הלמידה לילדי שדרות בים המלח
י24.12.2024: ישיבת וועדת החינוך של הכנסת בנושא הערכות מערכת החינוך לחזרת תושבי הצפון לבתיהם. כתבה במעריב, הקלטת הישיבה (1:17:15)
בלוגים
אוקטובר 29, 2023 איפה המדינה? נקודת מבט ארגונית על אי-תפקוד הממשלה
…אם לא היתה מחאה If there were no protest… נובמבר 20, 2023
דצמבר 4, 2023 חשיבותה של שונות: המקרה של מלחמת אוקטובר 2023
אפריל 19, 2024 כל משבר מייצר הזדמנויות: מלחמת שבעה באוקטובר וההזדמנויות לקידום בחינוך
מאי 9, 2024 שמע ישראל – עכשיו
מאי 25, 2024 על התצפיתניות החטופות וחינוך מגדרי
מרץ 28, 2025 בינה מלאכותית יוצרת בחינוך במצבי חירום (עם עינת שושן-רפאלי וציפי בוכניק)
מילואים בחינוך
בלוג 1 – ינואר 1, 2025. מערך מילואים בחינוך: מודל לשמירת רציפות חינוכית במערכת החינוך בחירום
בלוג 2 – אפריל 19, 2025. מילואים בחינוך: תכנון אסטרטגי למערכת החינוך באמצעות SWOT ניתוח